Uvjeti korištenja

Drago nam je što ste prepoznali web trgovinu Optike Šarić kao mjesto kvalitetne, pregledne i mudre kupnje.

Naša ponuda kontaktnih leća svakim danom postaje bogatija, a sam sistem kupovanja je jednostavan i siguran uz sustav naplate T-Com Pay Way. Dostava je za vas besplatna – bez obzira na iznos i u koji dio Hrvatske želite da vam stigne paket!

Svakako vam savjetujemo da pročitate naše Opće uvjete poslovanja prije nego se upustite u online narudžbu i kupnju proizvoda.

Hvala vam na tome!

Kupnja kontaktnih leća  u web trgovini Optike Šarić  odvija se u nekoliko koraka:

  • Odabir: nakon što ste odabrali leće prema svojim željama i potrebama (unoseći sve potrebne parametre), kliknite  na ‘košaricu’.
  • Košarica marljivo skuplja što sve u nju stavljate i možete mijenjati njezin sadržaj (obrišete što ne želite, mijenjate količinu, dodajte novi artikl i sl.) ili odaberite ‘završite kupnju’.
  • Unos podataka: kad ste odlučili što želite kupiti, važno je da u ponuđeni obrazac unesete svoje podatke poput imena i prezimena, adrese, telefona i e-maila. Ti podaci su nam važni radi kontaktiranja s vama vezano uz sadržaj i isporuku vaše narudžbe i nećemo ih koristiti u druge svrhe.
  • Adresa dostave: u slučaju da se adresa dostave razlikuje od adrese koju želite da piše na računu, odaberite ‘Dodaj/promijeni adresu dostave’.
  • Ne zaboravite: i ovom trenutku možete mijenjati sadržaj košarice i nastaviti kupnju.

Optika Šarić d.o.o. zadržava pravo promjene cijena bez prethodne najave. Za važeću narudžbu vrijede cijene prema kojima je proizvod naručen. Sve cijene su prikazane u hrvatskim kunama, PDV je uključen. Cijene vrijede isključivo za online kupnju.

Možete odabrati tri načina plaćanja:

pouzećem

internet bankarstvom

kreditnim karticama

  • Odaberete li plaćanje pouzećem, dakle, plaćanje gotovinom dostavljaču tijekom predaje proizvoda, ovo je završetak vaše narudžbe i online kupnje. Označite da se slažete s našim Općim uvijetima poslovanja   i na odaberiti crveni gumb ‘Nastavak kupovine’ te nakon provjere unešenih podataka ‘Potvrdite narudžbu’.
  • Odlučite li se za plaćanje internet bankarstvom, u tom slučaju pričekajte naš e-mail s podacima za uplatu kao i potvrdu da imamo sve naručene proizvode.Naš tim će vam se javiti u najkraćem mogućem roku.
  • Odaberete li kartično plaćanje, ono će se odvijati uz visoku razinu sigurne online kupnje koju nam omogućuje sustav naplate  T-Com PayWay (pogledajte pod Sigurnost plaćanja).
  • Plaćati možete karticama — American Express®, MasterCard®, Maestro®, Diners i Visa.
  • Vaša kreditna kartica u ovom trenutku vaše on-line kupnje još nije terećena za navedeni iznos. Podaci su provjereni i najavljen je trošak.
  • Raspoloživost artikala  — djelatnici Optike Šarić d.o.o. provjerit će raspoloživost naručenih proizvoda i javiti vam se u slučaju nemogućnosti isporuke. U slučaju da imamo sve naručene proizvode, potvrdu vaše narudžbe poslat ćemo vam na e-mail ili vam ju javiti telefonski u slučaju da nemate e-mail.
  • Naplata — kad vaš paket s proizvodima bude spreman za isporuku, Optika Šarić d.o.o. naplatit će transakciju i teretiti vašu kreditnu karticu za potreban iznos.
  • Kontakt — za sva moguća pitanja slobodno nam se obratite na broj telefona 032 414 977.

Plaćanje kreditnim karticama obavlja se preko T-Com Pay Way sustava naplate. T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

  • Paket s proizvodima dostavit će vam dostavna služba Hpekspresa. Dostava se obavlja u najkraćem mogućem roku (2 do 3 radna dana) od obavljene narudžbe uz opciju plaćanja pouzećem, internet bankarstvom ili kreditnom karticom.
  • Trošak dostave je na teret Optike Šarić d.o.o. za sva mjesta u Republici Hrvatskoj. Dakle, za vas je dostava besplatna!
  • Odustajanje od kupnje — dok kupujte online u web trgovini Optike Šarić d.o.o., vi od kupnje možete odustati u svakom trenutku. No, što ako je narudžba već ‘otišla’? Ili je ipak slučajno naručen i proizvod koji ne želite kupiti? Slobodno nas kontaktirajte na broj telefona 032 414 977 i otkažite ili ispravite svoju narudžbu.
  • Sedam dana — možete odustati od cijele ili dijela narudžbe i do sedam dana od dana preuzimanja paketa. U razdoblju od tih sedam dana,  obavijestite nas pismeno na: optika-saric@optika-saric.hr ili usmeno na broj telefona 032 414 977 o svom odustajanju od dijela ili cijele narudžbe.
  • Neoštećene proizvode o svom trošku vratite na adresu: OPTIKA ŠARIĆ d.o.o. J.J. Strossmayera 5a, Vukovar 32 000.
  • Optika Šarić d.o.o. se obvezuje vratiti vam uplaćena sredstva za proizvode koje ste nam vratili.
  • Proizvodi moraju biti u neoštećenoj, originalnoj ambalaži, originalno zapakirani, ne smiju biti korišteni već u stanju kao kod preuzimanja pošiljke. Dakle, ako ste sami krivo naručili leće i to shvatili nakon što ste kutiju otvorili, žao nam je – ali nećete moći napraviti povrat proizvoda.
  • Priložite obavezno i račun ili dostavnicu (dokument o kupnji).
  • Molimo vas da nam proizvode nipošto ne vraćate pouzećem.
  • 15 dana — povrat uplaćenih novčanih sredstava za vraćene proizvode napravit ćemo doznakom na vaš račun ili odobrenjem kreditne kartice (ovisno o načinu vašeg plaćanja) u roku od 15 dana od primitka uredno vraćenih proizvoda.
  • Jednostrani (vaš) raskid ugovora o kupnji nije prihvatljiv ako se ne  pridržavate opisanih uvjeta. Vraćene proizvode ponovno bismo vam dostavili o vašem trošku.
  • Optika Šarić d.o.o. ima pravo odustajanja od prodaje tj. poništenja dijela ili cijele narudžbe, uz pismenu obavijest klijentu/kupcu u slučaju da se naručeni proizvod prestane proizvoditi ili prodavati kao i u slučaju  kada bi došlo do značajnih promjena uvjeta nabave tih proizvoda.
  • U slučaju odustajanja od prodaje nekih proizvoda, kontaktirat ćemo vas i zajedno s vama pronaći optimalno rješenje za proizvode koje ne možemo nabaviti. Zadovoljstvo naših kupaca nam je jako važno, tako da će nam ono biti misao vodilja.
  • U slučaju nemogućnosti dogovora — oko zamjenskih proizvoda ili isporuke dijela tj. cijele narudžbe, napravit ćemo povrat uplaćenih sredstava u skladu sa zakonom. No, budući da vam niti ne planiramo zaračunavati proizvode koje nemamo na raspolaganju i koje smo vam u mogućnosti poslati dostavom, vjerojatnost da samoinicijativno uplatite sredstva je umanjena.
  • Optika Šarić  d.o.o obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima koji su nužni za ispunjenje naših obveza.
  • Obavijestit ćemo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka i dati mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.
  • Svi podaci o korisnicima strogo se čuvaju i dostupni su samo djelatnicima Optike Šarić d.o.o. kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Isti djelatnici odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Kako biste mogli komentirati naše proizvode i našu uslugu, važno je da budete registrirani na našoj web stranici. No, za kupnju, registracija nije nužna. Iako, bit će vam lakše ako ćete ponoviti svoju kupnju, jer nećete  morate više puta unositi svoje podatke.

U slučaju bilo kakvih nejasnoća ili pitanja, slobodno nas kontaktirajte na:

OPTIKA ŠARIĆ d.o.o.,

J.J.Strossmayera 5a,

VUKOVAR 32 000

T: 032/ 414 977

F: 032/414 931

M: 099/3494301

E-mail: optika-saric@optika-saric.hr